lördag 17 augusti 2013

Fixa utseendet - ny hårfärg?


När bloggen startade för 1½ år sedan kämpade jag länge med att få en rubrikbild som jag trivdes med. När bilden väl fanns kämpade jag ännu längre med att få den till rätt storlek. En metallring och en luddig knapp.

Jag har alltså dragit mig för förnyelse.

Men nu tycker jag det är dags fast jag behåller knapptemat. Känns liksom logiskt.

Så om du inte känner igen dig när du tittar in, så är jag nog här bakom nånstans. Och så tar jag mig friheten att pröva lite olika tills jag trivs. Lite som om jag skulle färga håret eller byta glasögon.

Säg gärna till om du trivs också.


4 kommentarer:

  1. Jag tycker din rubrik bild är jättefin.Alla människor älskar väl knappar ♥♥♥
    Jag har ännu inte lärt mej hur man fixar till den där bilden så den blir lagom stor.Men jag väntar på inspiration.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Kan du inte göra hemgjorda knappar i femtioelva färger och storlekar? Men den bilden du har uppe nu är läcker. Nåja jag sitter lugnt och väntar tills du fixat, trixat och funderat färdigt. Det kan bli en spännande färg- och formresa.

    SvaraRadera
  3. Maria

    Fixa du bara så mycket du har lust till! Oj va roligt att det är annorlunda färger. Uppfriskande, helt enkelt.

    Seija, den anonyma.

    SvaraRadera
  4. Snyggt Mia! Grönt är skönt. Kräsna Jennie

    SvaraRadera