lördag 12 oktober 2013

Oktobergåvor - ett uppsamlingsheat


Senaste tiden har jag haft glädjen att ta emot mycket gåvor men livet utanför bloggen har bromsat paketöppningen. Men nu!

Målet är att dela med mig av glädjen med er. För visst är det underbart med 26 varma fötter till. Så den här gången hoppas jag att ni blir inspirerade av åtminstone fem olika stickare.


Hjälmmössor. Sitter bra på de flesta små huvuden. Vem har väl inte haft en sådan på sig?


Mössor, vantar, sockor, pulsvärmare ända från Åland. Jag hoppas det går bra att jag fördelar över flera insamlingar, för jag har en känsla av att sakerna vill till olika platser. 


Och lappar. Och mera lappar. Det börjar helt klart vara dags för monteringsträff. Vem vill vara med? Jag skulle behöva lite hjälp. Fler händer helt enkelt. 


Det börjar bli fullt i mirakellådan. Och jag ser verkligen fram emot att komponera alla härliga färger. Era restgarner. Andras glädje.

Så ett stort tack till alla som känner igen sina händers verk.

Jag önskar er inspiration och skaparglädje. Garnen är inte slut än...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar