måndag 3 februari 2014

Födelsedagsgåva


Födelsedagen till ära får jag tacka för alla gåvor ni stickat och skickat.

Den bästa gåvan jag kan få är att få ge vidare.

Efter en begäran från Kristinestad om fler babylådor tog jag mig en stund på övrevåningen av vårt hus. Plastbackar med sockor, vantar, mössor, filtar, koftor och byxor radades upp på golvet och så fick jag plocka ihop hela åtta snygglådor med:
  • en större filt eller två små
  • kofta
  • byxor
  • två mössor
  • vantar
  • två par sockor eller tossor
  • nyckelring som bonusgåva

Nu står alltså åtta lådor färdiga för leverans tillsammans med en myckenhet bonusmaterial för större barn och vuxna.

Jag är så glad för årets presenter.

Man skulle fylla år oftare. Eller så inte...

Tack vänner!

Ni har ställt till det rejält.

3 kommentarer:

  1. "Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade ååååår"
    *skrålar högljutt och mycket glatt*

    Jag hoppas att du fick en härlig födelsedag tillsammans med din familj.

    SvaraRadera
  2. Grattis - det är bara en dag som skiljer sig mellan i förrgår och i går... Men ser man till siffrorna verkar det ju vara mera! Och vilka fina lådor du hittade!

    Nancy

    SvaraRadera
  3. Tackar och bockar för skrålsången!
    Lådorna är köpta lokalt till vettigt pris. Förhandlingsbar handlare.
    Tacknämligt!

    SvaraRadera