torsdag 17 april 2014

Nordiskt sticksymposium 2014

Det har kommit till min kännedom att det finns några lediga platser kvar till sommarens Nordiska Sticksymposium 2014 som ordnas i Vörå, Österbotten.

Gå in på Loftets hemsidor och bekanta dig med presentationen av symposiet, se på det digra utbudet av workshops och väck din längtan efter en veckas garnmys med likasinnade garntokar. För du kanske är en garntok som jag.

Själv kommer jag att vara med sporadiskt för familjen har förtur och jag bor så nära att jag kan sova hemma.

Titta på presentationen med den här länken.

Alla workshopar i den här länken

Programmet finns i den här länken.

Och här är anmälningsblanketten.


Om några dagar kommer det information om möjligheten att delta i dagsprogrammen som utomstående så håll ögonen öppna.

Jag för önska alla välkomna till Österbotten!!

Glad påsk på er !!



4 kommentarer:

  1. Jag hoppas det kommer en massa stickmänniskor. Det är alltid roligt att möta nya människor. Hoppas du får jättekul och att du blir inspirerad till nya stordåd samtidigt som du inspirerar andra.

    SvaraRadera
  2. Glömde ju säga att det var ena rackarns snygga knappar du fått till. Jag menar överst på din sida alltså. Kanonfina. Man blir glad i hela kroppen av dem.

    SvaraRadera
  3. Det låter lockande, men jag är bokad för en resa under en del av symposiet. Men det blir Österbotten i alla fall, min trädgårdsförening gör en resa tid.

    Nancy

    SvaraRadera
  4. Det enda som kan ursäkta frånvaro från stickning är just trädgård, Nancy! ;)

    Välkommen till Österbotten.

    SvaraRadera