onsdag 17 september 2014

Ännu mera lappar


Idag gick inte locket fast på postlådan. Gissa varför! 

Jo, mera paket.

Idag tackar jag Bibbi, Tove, Helena och Ann-Christin vars paket kommit fram. 

Bibbis paketäventyr kan ni läsa om här och det är hon som gett mig ny titel. Tack för den! 

Och att Sverige är rikt på frimärken kan vi också se, kuvertet ser ut som ett lapptäcke ungefär, precis i linje med veckans tema.

Två postlådstömningar kvar. Jag har verkligen gett mig själv nånting att bita i till helgen. 

Men jag biter så gärna. 



7 kommentarer:

  1. Tjohooooooo......härligt att det kom fram i tid.
    Jag tyckte kuvertet med alla frimärkena på var jättehäftigt.
    Det ska bli jättekul att få veta hur många rutor du fick in till slut. Hoppas det blir många många många.
    Ja den titeln har du mer än väl förtjänat. Använd den varje gång du presenterar dig för någon *S*.
    Tjingeling!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vågar inte börja räkna förrän på lördag, men jag ser att jag får sätta väckarklockan på "lite tidigare" för att få den där lugna arbetsron man har när resten av huset sover.
      H. Finaste Maria

      Radera
  2. Hoppas någon är hemma när postiljonen kommer i morgon, eller att morgondagen torkat och det inte regnar, för det lär bli översvämning igen. Av lappar, inte av regn, får vi hoppas. Samma sak gäller väl fredag, för man kan ju aldrig lita på Itella, inte ens trots att företaget återfick förståndet och ska bli Posten igen.
    Hur många det är i mitt stora kuvert tänker jag inte berätta - du får räkna! Men somna inte...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj hemska öööde om posten inte levererar allas rutor före helgen för att det är trångt i lådan. Om det skulle vara så måste jag fixa tröstpris.

      Radera
    2. Ska alltså vara morgondaggen, morgondagen behöver inte torka.
      Tyrckfelsfia

      Radera
  3. Hoppas mitt hinner fram, sätter det på posten imorgon torsdag... Jag är alltid sen av mig och hann inte alls med så många lappar jag tänkt.. Och efter att ha läst Bibbis blogg... Ja, kära nån... Duktigt gjort säger jag :)
    Anna-Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bättre sent... Och allt det där. Vi håller tummarna för att det blir snabb postgång. Det är ju inte alltför långt avstånd.

      Radera