fredag 19 september 2014

Lappfredag


Japp, japp! Ännu mera rutor. 

Dagens tack till Anna-Pia, Ann-Sofi, Nancy och Marlen. 

Den största lådan är Riikkas rikedomar som jag hämtade ut från postombudet idag.

Ikväll tänker jag samla familjen till helg, bada bastu och bara vara. Imorgon har jag ordnat ruträkning åt mig själv. Det blev ju sjufalt så mycket rutor mot vad jag drog till med i min fantasi. Fast överraskad är jag inte. Ni har levererat igen. Det ska blir så roligt att räkna och samla alla rutor på samma bild imorgon. Få se hur länge det tar. Ni får ha tålamod med vinnarutlysningen.

Jag tacksam över veckan som varit och nyfiken på nästa. 
Men det är skönt att bromsa upp lite. 

Fredagsfrid önskar jag er. 


1 kommentar:

  1. Ja ta du och vila dig från rutorna nu så du är stark och utvilad tills i morgon när du ska ta fram kulramen.
    Det har varit jättekul att få se alla kuvert och paket som du fått. Man känner sig väldigt delaktig när man får vara med hela vägen.
    Till alla medtävlare så vill jag bara säga.......Lycka till i tävlingen om boken.
    Men som någon klok person sagt så är det viktigaste inte att vinna utan det viktigaste är att delta. Det har vi ju alla gjort med liv och lust och det är en vinst i sig.

    SvaraRadera