onsdag 29 oktober 2014

Sockupprop - en sista ansträngning


Det är ju inte riktigt så att vi är utan utmaningar, men ändå skulle jag vilja be er om en sista ansträngning innan vi skickar vintervärmen vidare.

Herrsockor som är mellan 27-29 cm långa i foten. 

Allt vi har skickat har delats ut och det frågas efter mera. Det är många män som har tvingats lämna sina rötter. Många fötter som behöver värme. Önskemålet är 20-30 par till. Jag har sju par av den storleken i lagret idag onsdag.

Bilen åker iväg onsdag nästa vecka om allt går som planerat. Tänk om vi kunde få med 20 par eller finns det en chans att vi får med 30?


Själv tänker jag lägga upp för ett par blå ikväll.


2 kommentarer:

  1. Har 4 par som jag kan skicka iväg. Jag sätter med i lådan också alla de tygblöjorna som jag har lyckats att få ihop. Får iväg paketet förhoppningsvis senast på fredag.

    Riikka

    SvaraRadera