torsdag 30 oktober 2014

Titta!



Hörni.

Jag tror vi kan sikta på att få alla herrfötter varma. 

Det kom visst in en hel del sockor idag. Och löfte om fler par från olika hålll via djungeltelegrafen.

Om någon ännu har herrmössor och herrvantar i lagren så tas det gärna emot. 

Jag märker att just varor för herrar aldrig får vila på hyllorna, så om vi stickar lite extra så gör det alls ingenting. 

Om ni är på väg att lägga upp för nya sockor så ber jag er att undvika dom som är under 20 cm i fotlängd. Jag har flera lådor i de mindre kategorierna som gärna skulle få tömmas lite innan vi fyller på mer. 

Men stora sockor behövs det mycket av. Och gärna färgglada och randiga och knasiga. 

Det här måste jag meddela bara för att ni är så underbart flitiga. 

Kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar