tisdag 28 oktober 2014

Välkomna herrsockor


Posten kom med ett paket för flera dagar sedan. Tack! 
Herrsockor är så välkomna. 

Jag sparar alla kort och lappar som ni skickar med. En ansenlig hög har det blivit. Skulle jag någongång behöva uppmuntran är det dom jag kan läsa. Ni är bara för sköna. 

För tillfället sätter jag min tid på studier och det kommer att vara lite lugnare på bloggen ett tag. I bakgrunden tas gåvor emot, filtar monteras och garn inköps, men rapporteringarna blir glesarare. 

Allt är alltså som det ska vara, bara lite lugnare härinne. 

Sköt om er vänner! 


2 kommentarer:

  1. Du som är så snitsig kan väl göra i ordning en klippbok där du sätter in alla kort och brev.
    Bra att du talar om att du ska "vara borta" så man slipper oroa sig när det blir lite glesare med inlägg.
    Gör vad du ska göra så ses vi här när du får tillfälle.

    SvaraRadera
  2. Och jag glömde ju lägga med kortet, men då hade jag fått välja mellan det ett par pulsvärmare. Gissa vilket som hade segrat. Pulsvärmarna förstås, kortet kan jag posta separat.
    Nancy

    SvaraRadera