tisdag 11 november 2014

Vi tar det lugnt, katten och jag


Ihopkurad i sin ullbädd ligger hon där, vår Stella. Jag gör henne sällskap i stolen bredvid, eldar i spisen. Sockor på stickorna. Igen. För det är bra trötthetsmedicin. 


Lagren fylls på igen, men inga stora projekt igång för tillfället. Tack för alla gåvor. 

Nästa vecka har jag mitt första examenstillfälle av kanske fyra-fem beroende på hur studierna framskrider. Om ett år borde jag har fina papper att visa upp. Ni håller väl tummarna? 

Jag är nämligen upptagen med sockstickning. 



2 kommentarer:

  1. Jag blir varm i hela mig när jag får se bild på din kisse. Så varmt och gott hon har det där i spiselhörnan tillsammans med dig.
    Givetvis håller vi både tummar och stortår för dig. Alltid.

    SvaraRadera
  2. Klart vi håller tummarna! Och Stella håller säkert alla sina klor också - om hon nu inte tycker att du ska studera länge, länge så hon får ha sin matte hemma.
    Nancy

    SvaraRadera