fredag 20 februari 2015

Över hundrafemtio


En hel låda godis landade i min hall i slutet av veckan. Restgarnsgodis. 

I våra trakter firas sportlov från och med idag och jag har verkligen gjort mig förtjänt av mitt. 

Två avklarade examensdelar med godkänt resultat och jag sög åt mig berömmet för de fina examensplanerna på över tio sidor vardera. Jag har tydligen övat så mycket på att skriva för andra här på bloggen att jag i farten går och presterar berömligt i studierna. Det ni! 

Ni ska tro att det var skönt att landa här hemma ikväll. Bastun är badad. En veckas ledighet hägrar. Jag kan räkna lite godis och må som en garnmorska ska må. 

Garnrik.

1 kommentar:

  1. Grattis till fina studieresultat. Men eftersom vi vet att du är bäst så blir vi inte förvånade. Bara glada.
    Vilka härliga lappar du fått. Det blir nog fler kan jag tänka. Dessa små lappar är kul att göra och går ju så himla fort. Det passar mig som inte var med den dagen när tålamodet delades ut.
    Njut av ditt sportlov och må så gott.

    SvaraRadera