onsdag 18 mars 2015

En mellanleverans


Dagarna rusar och jag tar mig friheten att bromsa där det går. En sådan sak är fotografering trots att jag vet hur roligt det är med bilder på bloggen. 

Framför mig på bordet finns lite garn och sländan från helgens kurs. Håll till godo. Det kommer nog mera sen. 

I knappmakebilen finns en värmeleverans där vissa sockor och kroppsvärme bara vänt i dörren. Ett helt lass kom med kurir och överlämnades igår. Idag på morgonen packade jag en mellanleverans som åker iväg om nån timme. Snabba ryck. 

För tillfället tar livet utanför bloggen tid och för att inte behöva stressa litar jag på att ni klarar er. Ni är i mina tankar och jag samlar berättelser och glada nyheter som jag ska få berätta om sen när jag får sätta mig vid tangentbordet igen. 

Allting har sin tid. 


2 kommentarer:

  1. Det där ser skönt ut. Borde gå på kurs i att spinna (inte spinning - det är bara oljud och svett). Studera du på i lugn och ro. Tidvis får vi veta när du har blivit stor och blivit det du önskar.
    Nancy

    SvaraRadera
  2. Det är helt ok att du tar det lugnt med bloggen. Vi väntar lugnt och fint och vet att du dyker upp när tiden tillåter. Så ha inget dåligt samvete för bloggen. Var sak har sin tid.
    Tjingeling!

    SvaraRadera