fredag 13 mars 2015

Sundomhälsningar - en hel låda full


Det var alls inte länge sedan jag var till Missionskyrkan i Sundom på Stickkafé. Jag fick berätta om garnmorskor och barn och restgarner och möjligheter. 

Till min stora glädje anlände en hel låda kärlek och värme på min trappa igår. 


Det var värme för både stora och små. Sockraderna glädjer mig då jag vet att de är så efterfrågade. Och vem vill nu inte ha varma fötter i vårt kalla klimat. 

Nu rusar jag vidare. 

Jag har intensiva studieveckor och mår bra. Jag får sticka på föreläsningarna.

Till helgen unnar jag mig en kurs i att spinna med slända. Jag ska försöka komma ihåg att ta bilder och berätta om det nästa vecka. 

Tjingeling! 

1 kommentar:

  1. Fredagsglädje när den är som bäst. Så mycket fint du fått. Jag blir förundrad över att så många människor engagerar sig och tillsammans skapar underverk. Det är magiskt.

    SvaraRadera