onsdag 8 april 2015

Vi väntar smått!


Den här lilla damen och hennes tuffa bror ska om bara någon vecka flytta hem till oss. 


I väntans tider kan man tillåta sig planera och förbereda. Bädda och fixa leksaker och sånt. 


Så nu har vi två maskintovade kattfat. 

Vad man ska ha kattfat till? 

Ha katter på förstås.

Gammeldamen Stella söker sig gärna till ull och åt henne kan jag flytta favoritkudden och ullbädden så hon vet var hon ska ligga. 

Få se om samma system funkar med dom nya yrbollarna. 


Man kan ju alltid försöka. Man vet ju aldrig med katter...

4 kommentarer:

  1. Åh. Åh. Så fina! Jen

    SvaraRadera
  2. Åhhhhh så super söta kissemisser. Jag har försökt förklara att vi absolut skulle behöva en helgrå liten kissemisse. Men både gubben och Jekku-kissan säger nej. Gubben är inget problem, när kissemissen skulle krypa upp i hans famn, så skulle han vara såld. Men Herr Jekku, 12 år ja han gillar helt enkelt inte andra katter. Så jag gosar lite extra med Jekku, som just nu spinner på i min famn :)

    SvaraRadera
  3. Men dra på trissor vilken liten raring. Jag älskar kattor. Jag blir alldeles mjuk i hjärtat när jag ser kattungar och den här var fantastiskt söt.
    Vi har haft katt i 30 år men är sedan ett par år kattlösa. Mannen vill gärna ha en kattunge men som situationen ser ut just nu är det ingen bra idé eftersom vi är borta ganska mycket. Men man vet aldrig. Tills dess får jag väl njuta av dina kattbilder.

    SvaraRadera
  4. Oj så söta och gulliga :)

    Seija

    SvaraRadera