onsdag 7 oktober 2015

Utmaning till Novita


Efter mitt senaste inlägg om garnfinanser är det flera som hörsammat och tagit kontakt. Tack! Det betyder att jag ikväll gjort en för våra förhållanden större garnbeställning till Novita. Tyvärr var Nalle inte på rea längre, men jag fick tag i många meter ändå för pengarna som fanns på garnkontot.

Och jag passade samtidigt på att skriva ett litet meddelande i Novitas kontaktformulär. Jag berättade om vår flit och om behovet av ännu mer garn. Om alla fötter som behöver värme. Och så gav jag en utmaning. Tänk om de kunde möta upp med lika mycket till som jag beställde ikväll? 


Så nu är det bara att vänta och se om frimodigheten ger utdelning. 

För alla kalla fötters skull.


För er som väntar på mer garn till stickorna är det alltså på gång. 
Så fort paketet anländer blir det utdelning. 

Är du redo? 


2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att Novita antar utmaningen. Lycka till!
    Nancy

    SvaraRadera
  2. Maria, Maria. Va allt du hittar på och va allt du vågar. Med mycket varma hälsningar,

    Seija

    SvaraRadera