onsdag 17 februari 2016

Grattis till mej!


Med åren har födelsedagarna "vardagiserats". Dom märks mindre och mindre. Det är okej. Men det finns sånt som jag skulle sakna om allt födelsedagsspecial försvann. 

Som den stora tulpanbuketten som dyker upp på matbordet varje år. 

Eller att få en slant som jag får göra vad jag vill med. Ganska många gånger har det blivit garn av just dom slantarna. Så ock i år. Tack mamma! 


Själv läser jag in en period av färgbad då jag ser vad som hänger på stickorna. Och sockperiod på samma gång. 

Gladsockor är aldrig fel. Halvvägs till nittio. 

Grattis till mej! Nästan häromdagen...

3 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen. Garn och tulpaner......då kan banne mig livet inte bli så mycket bättre på ens födelsedag. Härligt.

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga och färgglada födelsedagspresenter! Grattis!
    Nancy

    SvaraRadera