fredag 8 juli 2016

En riktig överraskningslåda


Det stod en stor låda i hallen då jag kom hem från jobbet. Bredvid stod en rejäl kasse omknuten med ett sidenband där det stod "Hälsningar Inga" vackert skrivet. 

Tack för gåvorna! 


En rejäl samling sytillbehör. Bland annat dragkedjor. 


Och broderier.

Och en myckenhet diverse.

Nu kan jag ladda upp sytillbehör i hobbylagret på asylmottagningen för det har kommit in en hel del tyg och stickor och garner också. När jag städade upp lagret i veckan märkte jag att det varit i flitig användning under våren. Suveränt! 

Det är alltså läge att fylla på tills den ledda verksamheten börjar till hösten. Nu i sommar blir det troligen mer sporadiska stunder då dagarna ändå är fulla av sommarlovslediga barn och utevistelse. 

Vill du vara med och fylla på så tar jag gärna emot mer material som passar i en textilverkstad. Kontaktuppgifter hittas under rubriken "kontakt" uppe på bloggsidan. 

Stort tack till alla som bidrar! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar